mandag 25. januar 2010

Potesokker............Ingen vei utenom

Har hatt en tur i fjellet siden sist, men da det delvis var fokkskare og andre plasser var bunnløs,lett snø ble det hele nærmest tragikomisk. Hunden bar oppå skaren enkelte plasser, for så å synke ned til skuldrene andre plasser, og etterhvert ble det umulig for hunden og holde "hjulet" i gang og få ett fornuftig søk. Når det i tillegg var har vind, skjær fugl ble turen liute fruktbar. Vi så en fugl som lettet på lang avstand uten at vi kom i kontakt med den.
Men da jeg kom hjem så jeg at Reina var blitt sår rundt klofestene og er nå tydelig hemmet av dette. Jeg har aldri brukt potesokker på Reina da jeg selv synes det er både dyrt og noe hærk. Men nå er det ingen vei utenom. Men etter ett lite søk på nett fant jeg bilige og tilsynelatende gode potesokker til salgs hos kvernmolia`s Kennel.
Legger ved link her:http://www.kvernmolia.com/nettbutikk/index.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar