søndag 13. september 2009

Finanskrisen for Norsk stål er over.

Da var fire dager med jakt unnagjort. En liten aksjeportefølje i norsk stål har jeg fått, og æresmedlemsskap i blindforbundet samt sponsing av specsavers.
Det hele begynte svært bra med tre ryper på ett hektisk kvarter første jakt dagen, og man trodde at nå var man i gang. Noe man også var.....Man var igang med bomminga.
Den andre jaktdagen leverte bikkja flere nesten ferdig skutte ryper, men stålet ble ødsla i øst og vest, og jeg hadde neppe truffet bakken om jeg prøvde. Men til slutt fikk jeg skutt en stegg på det 3. fuglearbeidet på samme fuglen. Personlig mistenker jeg den for å bare gi opp og spille død fordi den var lei den jævla bikkja som hele tiden leita den opp. Da den hadde kommet i sekken og det hadde gått noen minutter så var det like før jeg ikke letta da den starta motoren og prøvde å fly avgårde med sekken. Den ble øyeblikkelig avlivet.
De to siste dagene så satt ikke ett eneste skudd der de skulle og det manglet ikke på sjanser. Bikkja leverte meg til stadighet fugl som nesten var ferdig skutt, men som en full speiderpike dundret jeg stålet ut i det store intet.

Skitt jakt..........................så absolutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar